Podniesienie ciśnienia oleju 3.0TDI, 4.0TDI

Przedstawiamy nasze innowacyjne rozwiązanie programowe, zaprojektowane specjalnie do optymalizacji kontroli ciśnienia oleju w silnikach 3.0TDI grupy VAG zarządzanych przez sterowniki EDC17CP54, MD1CP004 oraz 4.0TDI z ECU MD1CP014.

Wielu specjalistów i inżynierów z branży motoryzacyjnej uważa, że ciśnienie oleju w tych silnikach zostało celowo ustawione na niższy poziom, aby zmniejszyć obciążenie pompy oleju. Choć może to skutkować zmniejszoną emisją i być postrzegane jako krok w stronę ochrony środowiska, negatywną stroną jest znaczne skrócenie żywotności silnika. Dowodem są liczne przypadki zatarcia silników, będące bezpośrednim wynikiem tego ustawienia niskiego ciśnienia, szczególnie przy niskich obrotach.

Zapewnij długowieczność i zdrowie swojego silnika, przejmując kontrolę nad jego ciśnieniem oleju dzięki naszemu przełomowemu rozwiązaniu programowemu.

UWAGA! Problem nie dotyczy silników 2.0TDI i 3.0TDI sterowanych EDC17CP44.
Problem dotyczy wszystkich silników sterownych EDC17CP54, MD1CP004, MD1CP014 są to między innymi: CRTC, CRTD, CVZA, CZVF, CZZB, DCPC, DDVF, DDXC, DDXE, DEND, DHXB.

Jeżeli nie znalazłeś swojego kodu silnika, nie wiesz jaki masz sterownik skontaktuj się z nami.

Oprogramowanie Oil Pressure Fix

Jesteśmy autorem oprogramowania Oil Pressure Fix służącego do zautomatyzowanej optymalizacji map ciśnienia oleju. Należy jednak dysponować odpowiednim programatorem do wspomnianych sterowników silnika. Rozwiązanie jest przeznaczone dla profesjonalistów takich jak warsztaty mechaniczne, elektronicy samochodowi, tunerzy. Szczegóły na stronie naszego sklepu: https://ctnsoftware.com/produkt/oil-pressure-fix/

Zmiana ciśnienia oleju 3.0TDI CRTC CRTD
Oprogramowanie do zmiany ciśnienia oleju – Oil Pressure Fix